poniedziałek, 18 kwietnia 2011

WIZERUNEK FIRMY


Wizerunek firmy

wizerunek firmyO tym, jak wizerunek firmy wpływa na jej postrzeganie przez klientów najlepiej wiedzą specjaliści od projektowania. Dobrze dobrane materiały reklamowe, nowoczesny logotyp, barwy firmy i oczywiście profesjonalna strona internetowa  - to wszystko buduje spójny wizerunek przedsiębiorstwa.
Najważniejsza jest strona internetowa, gdyż w obecnych czasach pełni funkcję przedstawiciela firmy. Witryna nie może ograniczać się do podania danych teleadresowych, choć oczywiście podanie ich jest obowiązkowe! Strona przypomina raczej broszurę przedstawiającą pełną ofertę firmy - produkty oraz usługi wraz z opisem oraz ceną. Jest to konieczne, by przekonać potencjalnego klienta do dalszej współpracy. Użytkownicy mają obecnie tak łatwy dostęp do informacji właśnie za sprawą internetu, że preferują wyszukanie niezbędnych danych na stronie firmowej niż telefoniczny kontakt z biurem obsługi klienta.
Zatem jaka powinna być strona internetowa firmy? Estetyczna, funkcjonalna i użyteczna. Jednym słowem - profesjonalna. Tak wiele od niej zależy, że nie warto ryzykować wykonywanie strony na własną rękę przy użyciu darmowych szablonów i narzędzi.Tworzenie stron www kraków koniecznie należy powierzyć specjalistom z tej dziedziny. Ze znalezieniem odpowiedniej firmy nie powinno być problemu. W sieci wyszukać można rożne agencje reklamowe i biura projektowe, a w wybraniu odpowiedniego z nich z pewnością pomoże przegląd dotychczasowych realizacji.
Istotne jest także, aby strona była spójna z opracowanym wcześniej wizerunkiem. Jeśli firma posiada rozpoznawalne logo i kolory, którymi wymalowane jest wnętrze siedziby czy placówek, koniecznie elementy te należy przenieść też do sieci. Dzięki temu użytkownikom utrwali się skojarzenie firmy z określonymi cechami. Jeśli natomiast jest to zupełnie nowe przedsiębiorstwo, koniecznie należy rozpocząć jego funkcjonowanie od wykreowania wizerunku. Nie jest to jedynie wydawanie pieniędzy, ale inwestycja.
Profesjonalna strona oraz materiały reklamowe (ulotki, plakaty, itd.) sprawiają, że sama firma wydaje się bardziej porządna i godna zaufania, a tym samym klienci chętniej korzystają z jej usług.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz